gamze4S Aynı durumu ben yaşadım 30 haftalikken sancim oldu direk hastabeye gittim nst bagladilar doktorum bu sanciyla eve gonderemem dedi ciger gelistirici oldum birde serum yedim ondan sonra tekrar nst girdim duzelmisti eyer sancim ciksaydi yatircaktı bizim kız aceleci gelmek istiyomus doktorum simdi gelmesini istemiyorum 2 ay kuvezde kalmasini istemiyorum dedi cok sukur ciktim evdeyim bol bol uzanıp dinleniyorum son 1 ay zaten doguma ama doktoru dinle kilodan yanada bol bol muz yiyorum bebek kilo alsin diye