37 yaşındayım. Kayıtlara göre de 36.8 mişim 😁
ilk hamileliğim 13.haftadayız. Bir önceki düşük oldu. Hemen de akabinde hamile kalmışım. İnşallah hepimizinki sağlıkla keyifle hayırla devam eder. Çok korkuttular beni. Ama doktorum artık hamileler genelde hep 35 yaş üstü hatta 40 yaş civarı dedi. Normal artık bu dedi.
ikili test de çok iyi çıktı. Onda da korkutmuşlardı millet. Herşey yolundaymış. Hatta fetal dna yaptır diye tembihledi kim duysa. Kurcalamaya gerek yok dedik. Doktorumuz da ihtiyacın yok dedi.
bizlerin kaygısını insanların korku ve kaygıları arttırıyor. Kimseyi dinlememek lazım o yüzden❤️