sacmalamakizim Merhaba kizlar ben 1 ay önce sezaryen doğum yaptım acaba bebeğim için kanguru kullanabilirmiyim aranızda kullanan var mı sorun olur mu?
Hafissee sacmalamakizim ben denedim ama dikiş yerim agrıdı şuan 2.5 aylık oldu bebegim . Hala cesaret edip alamıyorum belki 3 aydan sonra tekrar e bebege gidip deneyip alacam .
sacmalamakizim Hafissee Ben denemedim bizimkini ama eşim denedi rahat olur bir sıkıntı olmaz dedi de bende bir deniyeyim bakayım.