Senem484 kedilerin dışkılarında parazit olduğu için dışkısını temizlememeniz yeterli benim köpeğim var doktoruma sorduğumda kedi için tehlikeli dediler ama aşıları falan varsa ve dışkısını temizlemiyorsan bir sıkıntı olmaz demişti tabiki sizde doktorunuza danışın derim benim bilgim bu kadar