Yaggmur Merhaba kızlar lcw dan bebek kıyafetleri almaya karar verdim internetten sipariş edeceğim. 0 ay var birde 0-1 var yenidoğan için hangisini sipariş etmeli sizler nasıl yaptınız
Mrv1007 Yaggmur ben 0-1 ay ya da 0-3 ay almayı düşünüyorum. Eğer son haftalarımda doktor kilosunu boyunu küçük bulursa bir kaç tane de 0 ay alır, ilk doğduğunda giydiririm
cahillesohbetikestim Yaggmur ben bir takım 1-3 ay almıştım ona rağmen çok minikti bizim oğlan tombul görünüyor şimdilik sığar mı bilmem 3 ay almak daha iyi gibi sanki 🤣
Gzmm14 Yaggmur Valla canım şöyle söyliyim Lc den 1-3 ay kıyafet almıştım. E bebeğin 3 aylık takımıyla denk oluyor. 0 ay bence aşırı küçük olur. Ya 0-3 ay al ya da 1-3 ay al.
Dilekcnkn Mrv1007 0-1 ay inan ki 1 hafta bile giydiremezsin çok minikler arkadaşım bana verdi yani giyilcek gibi durmuyor sana tavsiyem bırak üstünde büyük dursun 1-3 ay daha uzun süre kullanışlı
bilnazo68o Yaggmur yıkama payını da düşünerek alabilirsiniz. Ben genelde ayından Bi beden büyük alıyorum kıyafetleri lc den
bahtnurr1 Yaggmur 0-1 /0-3 ay al canım. Yenidoğduklarında çok küçük oluyorlar 3 aylıklar bol oluyor yenidoğan da al 5-6 parça
cahillesohbetikestim Yaggmur yani ben öyle yapmayı düşünüyorum Fotoğrafta ne kadar belli bilmiyorum ama minicik bir şey 🥰🤣