Mervekarademir anladım her şeyin hayırlısı olsun benimde eşim sormuştu sezaryen olsa diye her şey yolunda olduğu sürece önceliğimiz normal doğum demişti 🥰 ben gidince sorarım fiyatı sizde gider muayene olursanız hem doktoru tanımış olursunuz hem de aklınızda ki soru işaretlerini gidermiş olursunuz 😊