Minnakkurabiyeveannesi27 ipekercan maşallah ben de bebek hareketi zannettim endişelendim ama bebek hareketi değilmiş malesef
ipekercan Minnakkurabiyeveannesi27 yok hareket degil bizimki sadece esim karnima dokundugunda hissediyorum onu o an kalp atislari dahi hizlaniyo
Meriiih Minnakkurabiyeveannesi27 ben de ilk başlarda galiba kalbini hissediyorum diyordum ama mümkün değilmiş o zamanlarda 🥰