Merhaba kızlar bu an hiç gelmicek sandım inanın ama bana da nasip oldu burda sizlere doğum hikayemi yazmak 😊 20.09 pazartesi günü akşam 4 gibi nişanım geldi korktuk apar topar devlet hastanesine gittik açılmama baktılar 2 cm sadece ve o an sancım yoktu yani sadece ishalim olduğu için karnım ağrıyor sanıyordum karnım taş gibiydi ama sabahtan beri meğer o sancıymış nst ye bağlandım sancılar yüksek dediler serum verdiler ama ben aşırı bir ağrı sancı hissetmiyorum serumdan sonra tekrar nst ye bağladılar yüne yüksek eve git 2 saat sonra gel açılmanı takip edicez artık normal doğumu beklediğimiz için akşam 9 gibi evimize döndük su gelirse sancın çoğalırsa gel bişey olmassa da 11 de gel açılmana bakalım dediler gittim eve sancılarım artık yoklamaya başladı duş aldım ettim sancım çoğalmaya başladı 5 dk da bir giriyordu eşim panik yaptı 11 i beklemeyelim gidelim diye suni sancı korkusundan gitmek istemiyordum evde çekme derdindeydim eşim dinlemedi 10 da hastanedeydik açılmama baktılar hala 2 cm 2 saat sonra gel dediler yine bu sefer eve gitmek istemedik hastanenin önünde 2 saat yürüdüm sancım da 2 dk ya düşmüştü o sıra her girdiğinde kendi adıma dayanamıcağım bir acıydı gibime geldi 2 dk rahatlatıyor birdaha giriyordu 2 saat geçti 12 de yine açıklığa baktılar aa çok iyi dedi kaç cm olmuş dedim 2 daha dedi 4 olunca yatış vericeklerdi şiödi eve gidin sabah 8 de gelin dediler ama ben çığlık çığlığa bağırıyorum sancım var diye sabaha kadar nasıl dayanıcaktım ordan zeynep kamile gittik acilden giriş yaptık sancı çekiyorum bas bas bağırıyorum ne benimle ilgilenen var ne bakan daha almıcaklar mı beni dedim hasta var diyorlar kapıda eşim annem babam görümcem ama hep tek giriyorum kapıya çıktım kıvranarak eşim dedi hadi özele doğru özele geldik açılmama baktılar hemen o da ne 6 cm 😍 sancım bu sırada iyice arttı her girdiğinde deliye dönüyorum doktorumu aradı hemen ebe saat 12 buçuk gibiydi 1 e geliyordu 1 saat öyle sancı çektim nst de bağlıyken sonra 1 buçukta doktorum geldi suyumu patlattı ebe o da korkutukucak bir işlem değil aşırı acısı yok sonra 2 ye 20 kala açılmam 8 cm kadar olmuştu bir parmak birşey kalmış dedi doktorum her sancı geldiğinde ıkınmamı istedi doktorum ebem çok çok ilgililerdi allah binkere razı olsun 20 kala başlayan doğumum 20 dk sürdü ve 3 kuvvetli ıkınmada saat tam 02:00 da bebeğim , meleğim dünyaya geldi😍 şimdi melekler gibi uyuyor yanımda 😍🤲 doğduğu gibi bütün ağrı sızı durdu ama psikoljik olarak bebeğinize kavuştuğunuz için değil ciddi anlamda bitiyor ağrı acı kalmıyor dikişlerim biraz fazla yaramaz gelirken çok yırtmış kesi az atılmış aslında ama birde kakasını yapmış yemiş sancın başamasaydı allah korusun kötü şeyler olurdu dediler yanağıma bile koymadan midesini yıkamışlar dikişleri de hiç hissetmedim vajinadan uyuşturucu iğne yaptılar ve şuan tüm9 aylık serüven bittii şükürler olsun 🤲 herkese kolay doğum versin rabbim bir avazda kurtarsıın biraz uzun oldu kusura bakmayın 😍