Seymaayyy valla ben isimli yaptırmayı düşündüm 200 TL den başlıyordu en uygunu sonra dedim bu kadar masrafın içine gerek varmı en fazla bir ay giyebilecek onları sonra kalacak dedim. Ki iki tane zıbın bi battaniye yani en çok 12 lisi var onda da bunalr var. Sonra düşünürken ebebekte hastane çıkışları 84 TL’ye düştü ve gittim baktım kumaşı kalitesi çok güzel %100 pamuk dedim bunu alayım hem ilk bebeğim bundan sonraki bebeğime de giydiririm diye düşündüm onu aldım pişman değilim. Yine düşebilir fiyat ebebekte sürekli indirim oluyor takip etmek lazım ☺️