teletabi marbling10 uygulamayı geçen senede kullanıyordum oğluma hamileyken son haftamda bile böyle değildi apple kullanıcısı olduğum için olabilir 🤔
Ecem3334 teletabi Bende ona bakıyordum 😂 arkadaşlar android kullanıyor ondan sanırım benim ki iPhone ondan farklı
zynpada Cimen_1409 ne hareketliymiş çekilirken :) o sebeple benzetememişsinizdir. Sabitken çekilince baya baya belli oluyor.
marbling10 teletabi bilmem ki ben 3 yıl önce kullanıyordum görseldeki çocuk aynı çocuk😂🤭 3 yıl önce iphone vardı şimdi android var
teletabi marbling10 yok hayır çocuktan bahsetmiyorum ben bebek hep aynı ben alttaki yazılardan bahsediyorum🤣🙈sizlerdeki yazılar daha hoş benimki sanki amaaan buda böyle özensiz olsun denmiş gibi 🤣
marbling10 teletabi hıı anladım bu arkadaş bebeği sormuş ya onu konuşuyoruz sandım🤭😂 olabilir onu hatırlamıyorum pek
cahillesohbetikestim Cimen_1409 daha göz rengini göremedim ama hep aynı sanırım inşallah oğluşum anasına çeker de maviş maviş olur 😁🤲
offlineanne Cimen_1409 ay benim bebişim de böyle sarı olur inşallah ya 😁 baba kahverengi beyaz tenli ben sarışın yeşil gözlüyüm inşallah bana benzer 😁😁😁😁
teletabi marbling10 🤣🤣şuan çok özeniyorum size evde android telefonum var wifiden bağlanıp uygulamayı orayada indireyim. Ordan takip ederim daha şık duruyo 🤣
elftrndmrci Deletedmom27272 siz böyle deyince 22+2 de girdim detaylı ultrasona ilk kez yüzünü gördüm pamuğumun doktor kime benziyo dedi bende civcive dedim🙈 ne civcivi baksana aynı babası dedi bana😀😀
Deletedmom27272 elftrndmrci 😀😀 millet nasıl kendine benzetiyor çocuğunu yaa formülü yok mu Allahım inşallah benim genlerim baskındır😀😀
teletabi Cimen_1409 yok ben bebekten bahsetmiyorum🙈yazılardan bahsediyorum. Yoksa oğlumdan alışığım resimlerin hepsine 😇