senakoc Bizde bugün itibariyle 38+1 olduk daha tık yok çok heycanlıyımm ne zaman gelicek sancı veya belirti tecrübeli anneler😀
Brgl35 senakoc brnimde 38 +3 sancım gelsede dogursam diye bekliyorum brbeklerinizin kilosu nası kızlar doğum hakkında domtorunuz ne diyor
senakoc Brgl35 2 hafta önce gittim kontrole 3kg 75gr dedi doktorum ve normal olabilecegini söyledi öyle düşünüyorum bakalım Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻
senakoc Yoruldu artık analar çok sabırsızım hergün ins bugün doğururum diye dua ediyorum artık🤣🤣korkuyorumda
kubraytekinayan senakoc inşallah bi avazda kurtulursun bugün 9.5 da verilen suni aancım akşam 10 na kadar devam etti açılmam 7 cm oldu fakat çocuk kanala inmedi bitürlü mecbur sezeryan yapıldı 🤦♀️
kubraytekinayan senakoc bebeğim hiç aşağı inmedi mağlesef hep yukarda kaldı 🤦♀️ Okadar normal doğum istedim çabaladım sırf sezeryan olmamak için sancıları çektim ama olmadı 🤦♀️
Teusa Doktor diyordu ki acele etmeyin hamileliğin tadını çıkartın, doğurup geldikleri zaman karnımdaki hareketleri, hamileliği çok özlüyorum diyenler oluyor
senakoc Teusa valla hamileligim o kadar zor geçti ki artık bir an önce bedenim rahatlasın istiyorum daha çok🤣🤩 tadını cıkardık yeterince😜💖