Rabrabrab1 157 boyum ilk hamileliği 86-88 arası yaptım doğum sonrası sıfır tatlı ve karbonhidratla sadece günde 1 gün izin veriyordum şeker ve karbonhidrat almaya. Sıfır karbonhidrat derken sabah taviki ekmeğimi yiyorum.meyvemi yiyorum. 1 senede 30 kilo. Verdim tabi devamlı yürüyüş
Örnek vereyim sabah yumurta 2 dilin tam buğday ekmeği,peynir ,zeytin,bol yeşillik domates gibi
Ara öğünler kesinlikle yoğurt ,meyve(abartmadan) kayısı incir badem gibi 3-4 tane günde 2 ara öğün yapıyordum.
Öğlen sebze yemeği az çorba salata yagsiz
Akşam tavuk et vb gibi baklagil zaten tüketmedim ayda 3-5 aynısını diyetisyenler vermisyi bana hatta o hergun 1 parça biter çikolata 1 dilim helva ekliodu
Bu arada benim sağlık sorunum yok ama şeker tansiyon vb hastalığın varsa mutlaka Dr ile konuşman lazim.
Emziriyorsan daha hızlı kilo verirsin ama sakın uzun süreli birşey yememezlii yapma sütun azalir sonuçta öncelik bebek sende yavaş yavaş kilo vermelisin acele etmemelisin