Merhaba simsarlik sozl.hakkinda bilgisi olan emlakçı tanıdığı olan , emlakçı olan ,emlakciya yapılan gayrimenkul alım satım sözleşmesi hakkında bilgisi olan Allah rızası için yazabilir mi.. evi satarken böyle bir sözleşme imzalattı bize emlakçı aliciyla bana ama sonradan konuşulmayan mebla çıkınca bizde satmak istemedik konusuldigu gibi satarız dedik şimdi diyor ki cayiyorsaniz bize komisyon ödeyin cayma bedeli.. ama sözleşme noterde yapılmadi emlakcida imza attık. Noter onayı olmadan bu sözleşme geçerli mi