Merhaba şuan 40+4 oldum kendi doktorum günüm artık dolduğu için pazar günü için acile gelirsin Bi kendini kontrol ettir dedi Bi umutsuzlukla geldim fakat nst de sancım çıktı nöbetçi doktor farklı sancıyı görünce günün dolmuş ağrın var seni eve göndermem yatış yapalım dedi bir umut sevinçle yattım ama yattığımdan beri sancım çıkmıyor ama doktor salmıyor beni sancın çıkınca doğum olur diyor bekletiyor ama sinir oluyorum artık ortada bişey yok yatıyorum ne olacak böyle sunide vermiyor daha uygun değilmişim sancım hiç olmadığı için