musayakub 20′li haftalara kadar aylarca yoğun kanama ile yattım, o kadar yoğun oldu ki lohusa pedi, hasta bezi kullandım, serum, iğne, ilaç, fitil ne varsa kullandım, sürekli kontroldeydim, ah ne zor biliyorum, şükürler olsun ki bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, stres yapma, sadece bebeğine odaklan ve hep yat, güzel beslen, ilaçlarını, kontrollerini ihmal etme, Allah’ın izniyle bir şey olmaz korkma, sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤗🌹