Aileden etkilenmiştir. Bende normal istiyorum eşimin ailesi devlet devlet diye tutturdu orası daha iyiymiş hepsi devlette doğurmuş görümcem ve çevresi. Burda 1tane özel var iyi degiilmis. Bizimkide nasılsa normal osityosum diye özeli hiç düşünmüyor ama şuan 38+2yim bende korkuyorum zamanı geçer bişey olur diye çok beklwtiyolae devlette cnku😑