Busra2013 Elif_Demir26 erkek olursa RONY💙doktor 12 haftalıken erkek dedı by ısmı buldum sımdı 16 haftalık olduk dun doktora gıttım bu seferde yuzde 60 kız dedı sımdı kız ısmı olarak lena dıyorum cınsıyet kesınlestıremedık bır turlu😂
annesinin_beybisi Elif_Demir26 selim ismi bana güzel geliyor eski bir isim olduğunu düşünmüyorum ve anlamı da güzel