Merhabalar, 29+3 günlük hamileyim son bi kaç haftadır bebeğimin hareketlerini biraz aşağıda hissediyorum ayrıca bel ve kasık ağrım çok fazla oluyor yürümekte zorlanıyorum normal mi bu kadarı ilk hamileliğimde son güne kadar ne ağrım oldu ne sancım ama şu an çok erken başladı gibi geliyor doktorumda bir şey demedi en son gittiğimde yan yatıyor ondan ağrı hissedebilirsin demişti sadece ama o zaman bu kadar kasık ağrım yoktu 2 gün sonrada kontrolüm var