cagla223 Çok kez idrara çıkıyorum az öncede küçük fakat kahverengimsi leke geldi Sizlerde de Böyle oldu mu acaba endişelendim gece gece
Pirayeada cagla223 bende 2 damla geldi doktora msj attım önemli değil o dedi yoğun ve kırmızı olursa haberleşelim dedi. Siz yine de gidin doktora ya da msj atma imkanı varsa yazın
Beyza00_ Kaç haftalıksınız ben 8 haftalığım 4. Haftadan beri yaşıyorum lekelenme progestan kullanıyorum ama iki gündür azalır gibi oldur doktora görünün belki size de verir progestan