gokcekocyigit07 Sabriyeinall doğum öncesi olması gayet normal benden de geliyor 35′deyim 🤗 doktoruma sordum normal dedi, sıkma ama 👋
Cicibebe1 Sabriyeinall Bendede olmuştu ve herkesde olmayabiliyor bazılarında daha erken haftalarda da geliyo diye biliyorım süt üretimin başlamış ve bence şanslısın güzel bişey bu :) Sabriyeinall
333 Sabriyeinall ilk mi geliyor ben 35+4 deyim hiç böyle bir durum yok sütüm olmaz diye korkuyorum ya
Beyzabcr Sabriyeinall baya bildiğiniz süt akiyor mu benim bile leke birakiyordu damla seklinde geliyordu 34 den itibaren var 39+4um öyle akmiyo yani sadece damla damla geliyor sudyenime iz birakiyor oda cok degil
Sabriyeinall Beyzabcr evet normal şekilde akıyor az önce duşa girdim biraz sancılarım var olurda doğurursam diye duştada aktı şimdi kurulanınca yine aktı heralde sıcak su etki etti bugün sürekli sancım olunca bir kaç defa girdim duşa çünkü
Meyramm Benim 28. Hafta da geldi sıktığım içindi ama sonra doğumu tetikler erken doğurma riski olduğu için bırakmıştm
Sabriyeinall ZEhrA_94 ay inşallah bol dua edin kızlar lütfen hayırlısı ile gelsin bu da yalancı sancı olmasın artık takatim yok
Ozlemp Sabriyeinall ben 36 haftalığım 25 ci haftadan beri geliyo canım benim korkma göğüs kendini hazırlıyor imiş
HazelDerin Sabriyeinall Abla ben hamile kaldığımı göğsümü sıkınca süt gelmesinden anladım 3 hafta lık hamıleydım daha senın sorduğuna bak tabıkı normal 😂😂😂
Busra333 Sabriyeinall bende bugün tam 39 oldum göğüslerimin ucunda beyaz tortular var ama henüz akmıyor😊