Almi4134 biz maalesef 7 aylikken ek gidaya geçince öğrendik. Oğlumun Tip 1 sut alerjisi ve süt alerjisine dayali bir cok hassasiyeti vardı. Mesela salatalik yediginde gözü sisiyordu çünkü salatalık süt bazli ilaclarla ilaclaniyor haberiniz olsun. Ben alerjiyi öğrenir öğrenmez. Çikolata hatta suçuk marinasyon olduğu için disardan et ve tavuk türü asla yemedim. Tereyağ dahil hic bir süt ürünü sonra tarhana gibi içinde sut olan seyler yemedim. Cok sıkı diyet yaptık. Oğlum u test edecegim zaman birseyi yüzüne sürüyordum minicik zaten sorun varsa hemen kabariyordu. Bir yıl sonra ben diyetimi bitirdim ve hala emzirmeye devam ettim oglum da benden altı ay sonra yavas yavaş yoğurtla birlikte yemeye başladı. Diyeti bitirme bir anda olmuyor önce minicik hatta tırnak ucu kadar veriyorsun sonra refleks yoksa biraz daha verebilirsin. Bizde döküntü ve gözlerde kanlanma oluyordu mesela. Bu degisiyor.