Yasminaydemir acı da biz insanoğlu için seni anlıyorum ama anne olarak güçlü olmak zorundayız, başka çaremiz yok, Rabb’im neylerse güzel eyler, isyan etmeden duamızı edeceğiz, Allah yardımcımız olsun, ben lohusalık sonrası korunurken hamile kalmışım, lohusalık sonrası yoğun regl oluyorum diye doktora gittiğimde öğrendim hamile olduğumu ve kese dışı kanama, riskim olduğunu, aylarca kanama ile yattım, zaten öncesi malum, sürekli bu da ölecek mi kaygısı illaki oldu şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, bu seferde plesanta yaşlanması var, zaten geçen sene sezaryan olduğum için zorunlu olarak yine sezaryan olacağım nasipse 30 Eylül ü bekliyorum, doktorum 37 de alalım artık daha fazla riske gerek yok dedi, belki kuveze girme ihtimali de var bilemiyoruz ama dediğim gibi her şey biz insanoğlu için, üzülme diyemem ama güçlü olmalısın, Allah her şeyin en hayırlısını en güzelini nasip etsin 🤲