muges44 Aminee32 20li haftalar öyle sanırım biara bende öyle hissediyodum şakk bi baktım koccaman 30 olmuşum😂
Aminee32 muges44 darısı bana ne diyim :D evde yapacak bsiey de bulamıyorum ya sürekli bu formdayim yoksa zaman geçmiyor
GizMeh Nurklc38 29+2 yiz bizde cumartesi günü kontrolümüz var oğlumla 💙 biz biraz tontiştik bakalım kaç kilo olmuşuz 😍😍
muges44 Aminee32 Öyle oluyo ya bende genelde evdeyim insanın eli sürekli telefona gidiyo, e burada herkesin ortak derdi var filan derken instagramdan çok kullanır oldum şahsen😂
GizMeh Nurklc38 evet ben de zaten hep tontiş istersim ama normal doğumda istiyorum umarım 4 ü geçmez 😅 cumartesi yazarım kilosunu boyunu bakalım tam 30. Haftamız oluyor
muges44 Nurklc38 Gece yatarken bende öyle evet sabah kalktığımda sol kalçam çürümüş oluyo genelde üstüne yatmaktan
4438bebegim Bugün balığımın 🐟 kilosunu öğreneceğim inşallah 2 kg olmuştur 😁 29. Haftalarda 1150 olması gerekiyor ama ben tombik olsun sağlıklı olsun güçlü olsun istiyorum çünkü 🐘 fil gibi ne bulsam yiyorum gece gündüz açım 🤭
4438bebegim Ayrıca nefes almakta zorlanıyorum yürüyüş 🐧 penguenleşti, mide cadı kazanı gibi kaynıyor son 73 gün sabırsızlıkla bekliyorum şaplağı poposuna vurmak için
Nurklc38 GizMeh Benimki de haftaya tam 30 oluyor bakalım nasıl durumlarımız yaz bana da bakalım nasıl gidiyoruz 😂