eminenura Sule23 Canss35 Cetin-annesi-sed sancı da çıkmıyor açılma da yok rahim ağzında yumuşama da olmamış 40+2 de bekliyorum öyle🥺 yarın sabah suni sancı verecekler çok stresliyim Allah hepimizin yardımcısı olsun
Haticecakirr eminenura bende 39+ haftalığım aynı benim de hiç bir belirtim yok hatta kanala bile inmemiş yarın doğum yaptıktan sonra bana haber verir misiniz nasıl geçti? Çünkü ben 40. Haftaya kadar yani cuma gününe kadar gelmezse sezeryan isteyeceğim 🌸🤷♀️
Haticecakirr eminenura inşallah kolay atlatırsın sağlıkla kucağına alırsın bebeğini herşey gönlünce olsun 🌸🌸🌸
Beyzabcr Zehrayrr hay Allah güzel de ilerleme var gibi duruyordu bakalim açıklığına baksınlar. Durumun ne suanda ne oldu sonuc
Zehrayrr Beyzabcr canım hiç sancım çıkmadı nst de o yüzden alttan bakmadılar cuma günü sabah gel yatışını yapalım suni ile başlatacağız dedi 🥺