Sol kolumda sürekli uyuşma vardı kardiyoloji ye gittim EKG çektirdim ve ritim bozukluğun var dedi bebeğe engel mi dedim evet gebelik sakın düşünme kalp atışını düzene bindirmemiz lazm önce yoksa masada kalırsın dedi ve kardoritim ilacı verdi 3 hafta snra 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim.. ve kalp ilacını bıraktım şimdi ise kalp atışlarından nefesim kesiliyor tekrar doktor a gidicem benim gbi bu sekilde bir durum yaşayan var mı? Uzun oldu hakkınızı helal edin