Kızlar hafta sonu eşimin ailesindeydik. Bugün yiğeni pozitif çıkmış. Sabah uyandığımdan hafif boğaz ağrım vardı ağzımın tadı bozuk gibiydi. Arada oluyo diye takmamıştım ama akşama o pozitif çıkınca bi korktum. 37 haftalığım aniden doğum olsa naparım hastaneler kabul ediyo mu ?