İnşallah beni biraz rahatlatırsıniz ☺️ hamileliğimin ilk haftalarında kanamam vardı ama çok değil az az geliyodu gittim doktora progestan diye hap verdi düşük tehlikesi olurmuş sonra 8 haftalıkken doktora gittim herşey yolunda denildi kanamam da yoktu Allah’a şükür 2 gün sonra disaridaydim eve geldim iç camasirim birden kan apar topar hastaneye gittim düşük yapıyorum diye amaa Allah’a şükür kalp atışı duyuldu kesede yirtilma da yok tü olabilir bu aylarda denildi dinlen dediler yine o hapı bir iğne vurdular..sonra o günden sonraa okadar gelmiyo kesinlikle ama hani gelir ya beyaz akıntı kadınlarda aynı o şekilde her lavobaya girdiğimde pecetemde görüyorum bir de kan da değil çok koyu bir renk şuan 12+ 4 dün hala geliyo bu şekilde yaşayanlar varsa bana lütfen dönsün 🥺