Bezelye_2 ilk çocuğumda babannemiz sepet yapmıştı çok güzeldi. Dedesi büyüyen karyola almıştı ama kızım ikisinde de yatmadı. İkiside elimde kalmıştı. Kendi yatağımda yattık. 2yaştan sonra oda yaptım. Şimdi ikinci gebeliğim kesinlikle park beşik alacağım. Bende naylon olanları sevmiyorum ama kanz olympos modelinde karar verdim, 4-5 yaşa kadar kullanılıyor. Kolay katlama ve seyahat için taşıma özelliği iyi. Sallanır özelliği de var. Kumaşı kapitoneli gayet güzel. Yattığı kadar yatırıp ablasının odasına geçireceğim 2yaştan sonra. Anne yanı özelliği yok.