Mayraaa nst belli bir haftadan sonra yapılır. Bana 33. Haftadan itibaren yapılmaya başlandı. 15 günde bir yapılıyordu. 37 den sonra haftada bir yapılmaya başlandı. Basit bir dille anlatilirsa belli bir haftadan sonra sizi bir cihaza bağlıyorlar. Bağlıyorlar derken karniniza koyuyorlar sonra bebeğinizin kalp atışı ve sizin sancinizin olup olmadığına bakılıyor. Bence yapılması gerekli tabi ki. Erken doğum vs bu gibi durumlarin önüne geçiliyor bir tık. Doktorunuz hangi haftada nst belirlerse o hafta gidilmesinde fayda var.