Busraaakbyyb sana balık vermicem balık tutmayı öğretecem 😅😅 (şaka yapıyorum 🥰)
alt kısımda ki çizgiler senin sancını gösterir canım 20-40-60-80 olarak dikey yazan sayılarda sancının değerini . Nst sonucunu eline aldığında bu çizgiler 0-20 arası ise genelde sancı yok diye değerlendirilir. Ama daha yukarılara çıkıyorsa ve 2-3 den fazla yerde yğkselmiş ise sancı var denilir .
Kağıdın üstündeki ise bebeğin kalp atımını gösterir umarım anlatabilmişimdir 🥰