Betulberra evlat evlattır Allah herşeyin hayırlısını versin özellikle de evladın hayırlısını versin. Benimde oğlum olacak hayırlısıyla ama hiç farketmedim ben senin dediğini, kendimde öyle gurur falan yapmam ki çok gereksiz bi gurur olur zaten. Hep ana babalar yapıyo böyle kaynanalar kayınbabalar erkek diyince daha fazla ilgi gösterip daha fazla seviyolar insanlarda istemli ya da istemsiz bununla gurur duyuyor. Bence çok gereksiz, öncelik hayırlı olması olmalı…..