Hayalveannesi bende lierac kullanıyorum jel olanını.çatlak engellemek için doktorum bu markayı önerdi.serum olanlar oluşmuş çatlakların tedavisi için öyle duymuştum.ayrıca morhipo da 200 ml 100 liraya düşüyor bazen takip edersen yakalayabilirsin.ben öyle yapıyorum.