Ben Türkiye hastanesine gidiyorum, temiz güzel bir hastane. Hemşireleri de ilgilidir. Doğum konusunda henüz bir bilgim yok. Ama aklınızdaki soruları bence doktorunuza danışın. Aklınıza yatmayan bir şey olursa değiştirirsiniz. Yine de şöyle düşünüyorum; doktorunuz daha önce defalarca orada doğum yaptırmıştır, süreçte sorun çıkaracağını sanmam hastanenin, onlar da duruma hakimdir bence.