Kızlar 39+2 oldum ne sancım var ne açılmam devlet hastanesine gidiyorum her hafta. Perşembe günü tekrar gideceğim merak ettiğim bişi var bebeğim normal doğum pozisyonunda doğum normal görünüyor bir aksilik çıkmazsa eğer.Sancım ve açılmam olmazsa eğer sezaryen mi olacağım yoksa suyumu patlatıp suni sancı ile normal doğumu mu destekleyecekler 1. Kızım normal doğum ama 10 yıl geçti üzerinden hiç bişi hatırlamıyorum teşekkür ederim vaktinizi aldım