Kızlar tiroitim çıktı gebeliğin başından beri ilacını kullanıyorum önemli oldugu için sabahları aç karnına almak lazm sadece onu içe biliyorum küçük olduğu için 1 yudum suyla içiyorum gidiyo diyerleri de aç karnına ama onları yutamiyorum gün boyu aşırı mide bulantısı yapıyo gebelik içın olan hiçbir ilacı alamıyorum tiksindim sanırım direk kusturuyo beni 3 ay falan oluyo kullanmıyorum ama bi yandan da pişmanlık yaşıyorum içemediğim için ama bebişimizin durumu boy kilo gelişimi gayet iyi yediklerime önem verip yeterli ve iyi beslenmeye çalışıyorum ama içemediğim için çok üzülüyorum kendimi zorlasamda olmuyo varmı içemeyen neler yapıyosunuz belimde ve çatı kemiğimde ağrı var bi kaç haftadır 32 haftalık olduk bu arada d vitamini eksikliğim olabilirmi😕😕