balbocegim27 An itibari ile 34+0 olduk kızlar ve bebiş doğdu butonu geldi bize de sanki biraz erken geldi gibi ama içimi inanılmaz bi heyecan kapladı 💃💃
ilyesta balbocegim27 her bebek vaktinde gelmiyor, öncesinde gelenler için düşünülmüş 😏 sağlıcakla gelsin bebisiniz
balbocegim27 ilyesta bu senenin bebekleri bi inat amacım gelmiyorlar gerçi içerdeki vip hizmet bana yapılsa ye iç yat bende gelmek istemezdim heralde rahatlar yerlerinde 😄