Buyuyoruzannecim1 Kızlar sanırım bu oğlan gelmeyecek 40+ ları görücez gün sayisi dustukce doguramiycak gibi hissediyorum etrafimdaki herkes dogurmadin mi sancin varmi naptin gibi sürekli yaziyor etkileniyorum galiba
anneyim_33 Buyuyoruzannecim1 benimde son 7 ama ne ağrı var ne acı Nisan su fln da gelmedi bakalım bende sezeryan olucam gibi geliyor hayırlısı
Buyuyoruzannecim1 tugba_sagdic bide arkadasimin biri seni sezeryana alicaklar gibi hissediyorum demis iyice moralim bozuldu