Ayseee4238 Ebrar2727 doktora git mutlaka canın benim de nişanım gelmişti ama hiç sancım yoktu hastaneyi aradım sancimi bekleyim mi gelmek için diye hayır gel cabuk dediler gittim 4cm acilmam olmuştu hemen yatisimi verdiler.
Alya2733 Ebrar2727 panik yapma suyun gelirse birden boşalıyor zaten boşalınca az az sancı oluyor sonra ılık duş al hastaneye git canım annem anlatmıştı
Ebrar2727 gokcekocyigit07 Yarın sabah suni sancı ile olacaktı doktorum suni sancı verecekti yarını beklemeli miyim sizce
gokcekocyigit07 Ebrar2727 tabi ki bekleme suyun geliyorsa çok riskli olur beklemek, doktorunla hemen iletişime geç ve git