Busranurozturk İyi geceler güzel anneler 12. Haftamdayim karnımda bazen kalp atışına benzer bir his oluyor elledikce pit pit atıyor eşimde dokununca hissediyor Bebeğin kalbi degil bunu biliyorum ama bu nedir bilen varmı aranızda
kadifemsii Busranurozturk gaz olabilir . İlk gebelikse bu kadar erken hissedilmez ama 2. Gebeliği hiç bilmiyorum
PamirMira Busranurozturk bu bende de var ve hamilelik öncesinde de olan bişeydi yani 17 Li yaşlarımdan bu yana sırtüstü yatarken hep hissederim karnımızdan geçen atardamarlarla alakalı tabi şiddeti de önemli hiç doktora gitmedim rahatsız edici bir özelliği yok. İlerleyen ve çok belirgin durumlarda aort anevrizmalarından şüphelenilir.
Busranurozturk kadifemsii hareket gibi degil zaten sanki benim kalbim orda atıyor gibi bir his bazen oluyor bende kendi kendime yorumluyorum acaba soyle mi böyle mi diye :)
canoldunbebegim Hıçkırıkta olabilir canım 18 haftalıkken oldu banada doktorum bebeğin hıçkırmasın dedi
Mom3834 canoldunbebegim o hafta bebek hıckırıgını anne mümkün değil hissedemez :) önce hareket hissedecek ilk gebelik değilse en erken 17. Haftada aradan ay sonra hıckırıgı belki hissedebilir :) muhtemelen kendi nabzı ve ya damar atmasıdır.
Hilal5761 Ben 16 haftalık hamileyim 12 haftalık bende aynısını yaşadım doktoruma sordum ama bu bağırsak hareketlerinden kaynaklaniyo dedi 😄
nurunhayali Bende hissetmiyorum ya 12 haftalığız. Eşim bu sabah ben uyurken elini karnıma koymuş pıt etti diyo😅 inanmadım tabi gazdır o diyorum😅
ratatosk Busranurozturk kendi nabızını da duyuyor olabilirsiniz. Her zaman atar aslında ama dikkat etmeyiz hiç hamilelikte kendimizi dinlediğimiz o ilk hareketi duymak için tetikte olduğumuz için farkediyoruz
omuryrdkl Busranurozturk göbekten atar damar geçiyor yüksek ihtimalle onu hissediyorsunuz.. Sürekli ve rikmikse odur.