Esracim nisan gelsin hic onemli degil sancida gelebildigi kadar cok gelsin. Bn muuayne olmak icin cuma gunu oglen hastaneye gittim. Cati muaynesi olcn dedi bakti 2 cm acilman var dedi. Yatis yapalim dedi bni yatirdilar saat 2 de ondan sonra hep catala cikarip cikarip parmaklariyla zorladilar aksam 9 da sancim basladi ebelere sancim var dedim tamam cej sancini dediler. Gercekten korkutmak icin soylemiyorun allah hic kmseyi dara dusurmesin. Bn 9 da bi basladim sanci cekmeye duzenli aralikta 2 dakikada 1 sancim geldi ama gece 4te baktilar 4 santim olmus cek sanci dediler sanci mi cati muaynesi mi cati daha zor o dakika. Sabah saat 5.30 da tekrar bakti 10 santim dedi catala cikardi suyumu patlatti yuru ve ıkın dediler koridora geldim bagiriyorum ikiniyorum koridorda bi baktim ki kafasi geliyor du oldugum yere oturdum geldi dedim ve bni kucaklayip doguma aldilar. Hic korkmayin nisanim gelirse suyum gelirse falan diye iyice sanci cekin oyle gidin doktora cok rahat dogum yaparsiniz. Yoksa bnm gibi cok cekersiniz hakkinizi helal edin uzun oldu biraz