Busranurozturk 17+6 olduk elimi karnima koyunca sizin dediğiniz gibi bende hissediyorum ancak kendi damarının yani nabizimi hissediyorum. Bazen durduk yerde titreşim oluyor kendiliğinden 3-5 sn. Sanırım o hareket bebek net bilmiyorum ilk hamileliğim ve net şekilde olmuyor henüz titreşim gibi bir his olup geçiyor ara ara elimi koymamisken