Egeninannesi1 33+5 deyim bende. Bazen bulaşık yıkarken bel ağırısı oluyor. Sanırım eğildiğim için yük biniyor. Onun haricinde hiç olmadı. Kötü birşey olduğunu düşünüyorum. Üstte kalsın bakalım yaşayan varmı.
Sedakra Benimde 2. Gebeliğim ve ilk bebegimde yaşamadığım bi ağrı yaşıyorum kullandigim ilaçlarda fayda etmiyor yatakta bi taraftan bi tarafa dönerken bile ağlayarak dönüyorum nerdeyse