Cismmpoyraz48 Mrb arkadaşlar öncelikle kötü eleştiri yapacak olan yorum yapmasın.. 13+4 haftalik hamileyim eşim dövme yaptircak ve bende kol bilegime bi yere küçük bi dövme yaptrmak istiyorum ama bebege zararı varmi bilgisi olan varmi kararszm eşim pek yaptırma taraftarı değil bi düşüncelerinizi almak istedim 🤗
Aylin1506 Cismmpoyraz48 bence enfeksiyon kapma ihtimaline karsin dogum sonrasini beklemelisin. Ben de istiyorum dogumdan sonra. Suan nemlendirici kremleri bile doktora sormadan kullanamiyoruz ki cildine murekkep enjekte edilecek. Nacizane beklemen taraftariyim
mucizemizibekliyoruzz Cismmpoyraz48 boya kana karışıyor bebek için tehlikeli. Dövmeyi yaparken kanıyor biraz zaten kana değen her şey bebeğe geçiyor yaptırmayın derim. Bide enfeksiyon olayı var tabi. Olabildiğince doğal yaşamaya bakın hamilelikte.
Deletedmom65 Cismmpoyraz48 o haftalarda bende yaptırmıştım kolumu kaplattım oğluşum da gayet iyi tabi doktoruna danış izin vermeyecek muhtemelen
gonulcelen Cismmpoyraz48 ben hamilelikten önce istemiştim eğer gebelik düşünüyorsan yaptırma enfeksiyon falan kaparsan diye demişti doktor bir tanıdığımız 🙄 Üstüne haberin olmaz gebelik olur sıkıntı demişti
Seydasaffet Şimdi şöyle bir durum var, gebelik vücudunun hassas olduğu bir dönem. Normal regl döneminde bile olsan tavsiye etmiyorlar vücut hassas oluyor diye, hatta boyayı kabul etmiyor bünye geri atıyor canım. Enfeksiyon riski ve sana ateş yapma riski de var, bi 6-7 ay daha bekle işin garanti olsun 😊🤰
Arenn Bende yaptircaktim 18 haftalik doktoruma sordum dogumdan sonra yaptir dedi enfeksiyon falan sanirim ve bebegi strese sokmamamk icin
Cismmpoyraz48 Arenn doktora sorarsam onlarda yaptırma taraftarı değildir ama var bi bildikleri tabi demekki enfeksiyon riski vardr heralde
Cismmpoyraz48 Deletedmom65 ya ne güzel bi sorun cikmamiş çok yaptrmak istiyorum ama işte ihtimaller enfeksiyondan korkuyorum
Melos Cismmpoyraz48 ben de yaptırcam zaten var dövmelerim ama yenilerini eklemek istiyorum ☺️☺️ Bir de kalıcı eyeliner yaptırcam araştırdım Doğumdan 4 ay sonra dediler ama doktora sormayı unuttuk çok kalabalıktı
Cismmpoyraz48 Melos ne güzel 😊ben de yaza yaptırım die düşünüodm ama hamilelik olunca durakladm artk zarari olurmu enfeksiyonu olurmu die cokta yaptrmak istiyorum kucuk bsy ne zarari olblr diorm bi taraftan korkuyorum 😊
Deletedmom65 Cismmpoyraz48 ben dövmeciyi eve getirtmiştim sterilizeyi kendim yapmıştım herşeye o yüzden sıkıtı yaşamadım zaten iğneler tek kullanımlık biliyosun sadece boyasının markasına bak çin malı olmasın
Birglbiray Canım ben de yaptırmayı çok düşündüm ama cesaret edemedim bebeğe ne olursa olsun geçme gibi bir şey olabilir yeri geliyor bizim vücudumuz çok tepki veriyor o küçücük canı hiçe sayamam 35 oldum ben doğumdan sonra inşallah yaptıracam. Bence bekle riske atma bebekten daha önemli değil
Espbulut Cismmpoyraz48 makyaj ürünleri bile tehlikeli olabiliyor ki dövmenin enfeksiyon riski vardır , biraz daha beklerseniz şüphenizde kalmaz rahat rahat yaptırırsınız bende her şey için Doğum sonrasını bekliyorum o bile ayrı heyecan tadını çıkarın 😍😍😍
Nehir35 Cismmpoyraz48 bende dövmeciye sormuştum yapmadı hiç enfeksiyon olurmuş diye emzirirken dahi önermiyorlar bende hamileyim çok istedim küçük bir dövmeden ne olacak demiştim ama olmuyor zararlı canım sabret sende bizler gibi sonunda nasılsa yaptıracaksın