ogluileannesi Kızlar avicenna Ataşehir e gidiyorum ben ama orada doğum yapan var mı ya çok merak ediyorum o süreçte nasıl olduğunu
Eylul_2 Ozlemarslnn merhaba bende oraya gidiyorum doktorunuz kim acaba birde doğum ücretini öğrendiniz mi 🥰
Annemannem ogluileannesi ben ilk çocuğumu kendisinde doğurmuştum ozaman eren hastanesindeydi. Şimdi ikinci çocuğum avicennnaya da Tülin hanımdan dolayı gidiyorum memnunum