Lokum
Benim de bi kaç gündür seyrek hareket ediyordu. Bi kaç okuma yaptım sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa yavruyu hissediyorsan sıkıntı yok. Bu sabah çok fazla hareketliydi. Hâlâ da ara ara vuruyor.
Üzülmeyin her defasında çok belirgin hareket beklememeliyiz yavrudan. Bazen farketmeyebiliyormusuz..
Ama kasıkta ağrı varsa doktorunun haberi olmalı.