Bebekler 1 hafta önde geliyormuş, yani32haftalik. Dr bebekler ikiside baş aşağı, doğum pozisyonuna girmiş 36 haftada normal doğum öneririm dedi..
internetten araştiriyorum ilk bebek normal ikincisi sezeryan olma riskide varmiş🥺
ikiz gebe olup normal doğum yapan var mı?