Arkadaşlar selamlar,
Bugün ilk kez nst ye girdim. İlk nst de sağ tarafıma yattım, doktor nst sonucunu beğenmedi. 2 saat sonra yeniden nst istedi, 2. Nst de sol tarafıma yattım. Aslında gece uyurken de hep sol tarafıma yatmaya çalışıyorum, ilk nst de sol tarafıma dönücektim ama sırtımı dönmüş olmam gerekiyordu o an dalgınlığıma geldi, neyse 2. nst de sonuç iyi çıktı olması gerektiği gibi dedi. Sizlerle bu deneyimimi paylaşmak istedim. Benzer durumu yaşayanlar var mıdır?