Mervecemm 5.5 aylıkken ilk dozumu oldum. 3hafta sonrası 2. Dozu oldum şükür hafif kol ağrısı dışında sorun yaşamadım. İki ayrı kadın doğum uzmanına danıştım öncesinde ikiside olmamı önerdi ve biontech tercih etmemi önerdiler. Bende biontech düşünüyordum ve biontech oldum. Geç kalmadan aşınızı olun . Hergun haberlerde izliyorum hem üzülüyorum hem kızıyorum olmayanlara içindeki can kendi canından kıymetli olmalı onları bu dünyada yalnız bırakmaya hakkımız yok. Şahsi fikrim benim.