Ne kadar. Düşünürsen o kadar korkun olur cnm bende snein. Gibiyim aşırı korkum var o iğneden ve panik atak var bende ama oluruna bırak hiç düşünme düşündükçe stres oluyor bebeğe etkisi olur bak dikkat et rahat rela× ol biraz derim Allah büyük o iğne sinek ısırır gibiymis ordan öte gözünü açtığında bebek kucaginda olur diyorlar herkes doguruyorsa bizde dogururuz☺️🙏