Kubranur1234 Merhaba kızlar diğer hesabımı şifresini unuttuğun için yeni hesap açmak zorunda kaldım 🙈 ben 4 hafta 3 günlük gebeliğin var ama daha doktor kontrolüne gitmedik dış gebelikten çok korkuyorum çatlatma iğnesi sonrasında gebe kaldım dış gebelik belirtileri nasıl oluyor bilgi verir misiniz
Gmz-aykt Kubranur1234 iki günde bir betahcg değeri düzensiz artınca belli oluyor benim öyle olmustu sağlıksız gebelik ya da dış gebelik dedi doktor ve dis gebelik oldu.Ama bunları düşünmeyin hemen lütfen gönlünüzü ferah tutun 🙏
Muruvvetozturk Belirti bilmiyorum açıkçası ama içinizi ferah tutun çok erken öğrenmişsiniz. Ne güzel Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Kubranur1234 Muruvvetozturk doktor kontrolüne gidemediğim için kafamı karıştırdı acaba öyle birşey olabilir mi iğneden dolayı diye düşündüm
Kubranur1234 İnşallah öyle birşey yoktur cnaım Cuma günü betam 265,6 çıktı yarın yeniden kan vereceğim birde betaya baktırmak için aç yada tok gitmek fark etmez değil mi bu gece gideyim diye düşündüm